Ciężkie odpalanie

ODPOWIEDZ
Mlody21989
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 30 cze 2019, 19:43
Silnik: 2.0
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2004
Postawił piwo: 1 raz
Status: Offline

Ciężkie odpalanie

#1

Post autor: Mlody21989 » piątek 19 lip 2019, 23:11

Witam od jakiegoś czasu właściwie od zrzucenia zbiornika po postoju trochę dłuższym ok godziny muszę kręcić dłużej albo pare raze przekrecic kluczkiem żeby odpaliła kijana.. wyglada tak jakby paliwo sie cofalo tylko nie mogę znaleźć nieszczelnosci. Podejrzewam z mechanikiem regulator cisnienia na listwie wtryskowej tylko nie wiem jak to sprawdzić dokładnie czy to to. No i ciekawostka nie wiem czy przypadek ale jak przód stoi wyżej niż tył trzeba jeszcze dłużej kręcić..
Ostatnio zmieniony poniedziałek 22 lip 2019, 00:03 przez Mlody21989, łącznie zmieniany 1 raz.

Awatar użytkownika
CK_rzeszów
Bywalec
Posty: 702
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 22:48
Silnik: 3,3
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2006
Postawił piwo: 144 razy
Otrzymał  piwo: 159 razy
Status: Offline

Re: Ciężkie opalanie

#2

Post autor: CK_rzeszów » sobota 20 lip 2019, 10:25

Potwierdź jeszcze parę razy czy pochylenie auta do przodu / do tyłu (na dużym spadku) ma na to wpływ. Jeśli się okaże że to jest to, wdedy zawęzisz obszar poszukiwań.
Prawdopodobnie "coś" nie trzyma paliwa w układzie i się cofa do baku.
Ewentualnie odepnij przewody paliwowe przy listwie / silniku i zobacz czy przy opalaniu jest tam odrazu paliwo.
Tylko na tym forum forumsorento.pl moje wpisy i zdjęcia są umieszczane za moją zgodą - nigdzie więcej. Jeśli ktoś posiada moje wpisy i zdjęcia z innych źródeł to posiada je nielegalnie.

Mlody21989
Posty: 12
Rejestracja: niedziela 30 cze 2019, 19:43
Silnik: 2.0
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2004
Postawił piwo: 1 raz
Status: Offline

Re: Ciężkie odpalanie

#3

Post autor: Mlody21989 » poniedziałek 29 lip 2019, 12:26

Wymontowalem regulator cisnienia przeciscilem I okazało.sie że raz się zamyka szczelnie raz nie.. i wlasciwie raz odpala na strzal raz ma spory problem. Dzisiaj montuje na potwierdzenie winowajcy zaworek zwrotny na powrocie i sie okaże czy to jest to. Oczywiście w serwisie też tego regulatora w Polsce nie mają tylko na sciagniecie..

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silnik 2,4l (139KM)”