Padnięte wtryskiwacze.

Naprawa, regulacja, usterki, porady, spostrzeżenia, jak także układ chłodzenia i wydechowy.
ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
klaw
Bywalec
Posty: 795
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 23:18
Silnik: 2,5
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2002
Postawił piwo: 138 razy
Otrzymał  piwo: 214 razy
Status: Offline

Padnięte wtryskiwacze.

#1

Post autor: klaw » czwartek 06 cze 2019, 12:14

Pomimo trzech filtrów w układzie zasilania, 2 ftryskiwacze nadają się do regeneracji.
W 2013r były regenerowane przez pierwszego właściciela w PL.

Objawy:
Gaśnięcie podczas jazdy na 5 biegu i 2000 obr/min, przy podjazdach pod górkę, jak nie chciało mi się redukować 😜

Trudność z odpaleniem na ciepłym silniku, (na zimnym też ale tragedii nie było).

Wtryskiwacze z nr 0445110092
Zaloguj się, aby widzieć załączone pliki.

rzeźnik
Bywalec
Posty: 419
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: 2,5
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2007
Postawił piwo: 139 razy
Otrzymał  piwo: 99 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#2

Post autor: rzeźnik » czwartek 06 cze 2019, 14:20

To delikatna lipa :think: z punktu finansowego
...nawet najgorszy dzień na rybach jest lepszy od najlepszego w pracy...

Awatar użytkownika
klaw
Bywalec
Posty: 795
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 23:18
Silnik: 2,5
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2002
Postawił piwo: 138 razy
Otrzymał  piwo: 214 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#3

Post autor: klaw » czwartek 06 cze 2019, 14:51

Wuj tam z finansami, rzecz nabyta😃 tylko kto mnie na lince do Ćmielowa zaciągnie 😆
Miało by tak pięknie...
Trza gdzieś te dwa wtryski wysłać do naprawy. Jeszcze nie wiem gdzie :think:

Awatar użytkownika
Gerwazy
Bywalec
Posty: 1025
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 06:51
Silnik: 3,5
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2004
Postawił piwo: 121 razy
Otrzymał  piwo: 201 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#4

Post autor: Gerwazy » czwartek 06 cze 2019, 15:14

Nie da rady ruszyć Amarokiem :think::mrgreen:
Skradziono mi całą moją twórczość- zdjęcia i wpisy. Tylko tutaj, na tym forum - forumsorento.pl moje zdjęcia są dostępne za moją zgodą. Nigdzie więcej.

Awatar użytkownika
JanCek
Bywalec
Posty: 658
Rejestracja: wtorek 05 cze 2018, 09:29
Lokalizacja: DE
Silnik: 2,5
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2005
Postawił piwo: 20 razy
Otrzymał  piwo: 132 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#5

Post autor: JanCek » czwartek 06 cze 2019, 19:08

klaw pisze:Wuj tam z finansami, rzecz nabytaObrazek tylko kto mnie na lince do Ćmielowa zaciągnie Obrazek
Miało by tak pięknie...
Trza gdzieś te dwa wtryski wysłać do naprawy. Jeszcze nie wiem gdzie :think:
Robiłem u Wieji na Batorego w B-B nie narzekam...tyle, że dopiero mija 4 rok od regeneracji w miarę tanio było wtedy ...chyba 450 szt. Oczywiście końcówka i podkładka nowa ;) wszystkie 5 dość szybko zrobili ( 5 ty jeździ ze mną w dalsze wycieczki)
Jak chodzisz na Leszczyny, to przez Gemini przeskoczysz i jesteś :mrgreen:
Kto idzie za stadem, podąża za dupkami. :mrgreen:

Awatar użytkownika
klaw
Bywalec
Posty: 795
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 23:18
Silnik: 2,5
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2002
Postawił piwo: 138 razy
Otrzymał  piwo: 214 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#6

Post autor: klaw » czwartek 06 cze 2019, 20:09

Na Leszczynach pod komisariatem na przejezdzie kolejowym kończę mój rejon 😁
Hmmm. Zaraz poszukam namiarów😉 faktycznie po drodze 😂

*****
Edycja
Tyle kosztowało w 2013r
Zaloguj się, aby widzieć załączone pliki.

Awatar użytkownika
JanCek
Bywalec
Posty: 658
Rejestracja: wtorek 05 cze 2018, 09:29
Lokalizacja: DE
Silnik: 2,5
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2005
Postawił piwo: 20 razy
Otrzymał  piwo: 132 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#7

Post autor: JanCek » czwartek 06 cze 2019, 20:19

Kto idzie za stadem, podąża za dupkami. :mrgreen:

rzeźnik
Bywalec
Posty: 419
Rejestracja: czwartek 07 cze 2018, 21:40
Lokalizacja: Szczecin
Silnik: 2,5
Skrzynia: A/T
Rodzaj napędu: TOD
Rocznik: 2007
Postawił piwo: 139 razy
Otrzymał  piwo: 99 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#8

Post autor: rzeźnik » czwartek 06 cze 2019, 21:08

klaw pisze:
czwartek 06 cze 2019, 14:51
Wuj tam z finansami, rzecz nabyta😃 tylko kto mnie na lince do Ćmielowa zaciągnie 😆
......
a masz dobrą linkę ;)
(jeszcze nie wystawiłem nigdzie i nie sprzedałem nubiry ;) jak coś. Jeździ puki co dla ojca :D )
...nawet najgorszy dzień na rybach jest lepszy od najlepszego w pracy...

Awatar użytkownika
klaw
Bywalec
Posty: 795
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 23:18
Silnik: 2,5
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2002
Postawił piwo: 138 razy
Otrzymał  piwo: 214 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#9

Post autor: klaw » poniedziałek 10 cze 2019, 10:52

W weekend byłem na Podkarpaciu, ledwo wróciłem. Musiałem jechać na obrotach między 2000-2500 inaczej gasł.
Najgorzej było pod górkę, a kto jechał kiedyś dk28 ten wie jakie są tereny😉
Dobrze że było radyjko i mogłem się wytłumaczyć kierowcom jadącym za mną 😂
Dzisiaj demontuje wtryskiwacze i wysyłam, tylko jeszcze nie wiem gdzie.



Wywaliło błąd, ale od razu go skasowałem i pojechałem dalej😁
Zaloguj się, aby widzieć załączone pliki.

Awatar użytkownika
klaw
Bywalec
Posty: 795
Rejestracja: środa 06 cze 2018, 23:18
Silnik: 2,5
Skrzynia: M/T
Rodzaj napędu: EST
Rocznik: 2002
Postawił piwo: 138 razy
Otrzymał  piwo: 214 razy
Status: Offline

Re: Padnięte wtryskiwacze.

#10

Post autor: klaw » czwartek 13 cze 2019, 18:10

Dzwonili dzisiaj do mnie z Boscha. Ten co przelewał jest strasznie zniszczony wewnątrz (jakieś rysy czy coś) i trzeba go zastąpić innym regenerowanym lub go oddają taki jaki jest, trzy pozostałe trzymają jeszcze parametry i zostały tylko wyczyszczone. Podobno w wuj osadu jakiegoś z paliwa. Końcówki które zużyte do wymiany, nowe podkładki i oringi. Wstępnie koło 1500zl już po rabacie, bo zamówiłem u nich z tego felernego na fabrycznie regenerowananego.

Na razie fura stoi, może w przyszłym tygodniu uda się odpalic.
Zaloguj się, aby widzieć załączone pliki.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Silniki Diesla”